MIMPI MAINAN TIDUR??

Saje SB nak coretkan kat sini..supaya ingatan tak lupa apa jua mengenai Arwah Ayah..

Suatu petang aku tertidur ngan dak Hadeef, Sb belum solat Asar tapi mata ni bagai digam-gam payah nak celik..peram lagi sampai bermimpi....................

"SB & Hadeef mcm naik motor ronda2..pastu ternampak ramai org berbaju putih, berkopiah, berpelikat, bertelekung beratur menuju ke Masjid, dicelah2 org ramai tu tetiba SB ternampak Arwah Ayah..Arwah jalan straight je ke depan, tak toleh mana2..motor SB terlajak, SB pusing balik dan panggil Arwah Ayah..siap bergerak beriringan..tapi Arwah Ayah jalan kedepan je tanpa menoleh..."
gambar sekadar hiasan

Tak lama kemudian SB tersedar dari tidur, tengok jam pukul 6.30ptg..
owhh herm..mungkin mimpi ni nak suruh aku bangun tunaikan solat Asar...ALHAMDULILLAH...

Terima kasih Ya Allah ..sbb hadirkan Arwah dalam mimpi..terubat rindu..Alhamdulillah..

0 komen: