PENGASUH PUTRAJAYA TAK BERDAFTAR

  Baca sini :


Pagi ni pengasuh Hadeef bercerita psl lawatan diaorg ni ke umah dia..cuak gak dngor..SB takut ddiaorg suh bhenti jaga budak lagi..manalah lagi SB nk antor dak Hadeef nanti..hukhuk..skali lega sbb dia kata nk gi daftarkan Isnin ni kat JKM..Alhamdulillah..selama ni mmg SB tahu pengasuh dak Hadeef tak berdaftar..x kisah pun sbb dia jaga Hadeef dan budak2 lain elok..mmg bersih umah dia dan dia jaga budak mmg bagus..so far kat mata SB lah kan..Alhamdulillah..malah lagi bagus elok dia jaga daripada hantor kat taska taska sebelum ni..sakit hati!..hahaha

Pagi ni baca berita di kat Metro ni...dlm hati....pengasuh hadeef termasuk ler tuwww..hehe

Elok jg ada pemantauan gitu..yelah JKM nk pantau nk tahu kan..kalau ada kes pepe..atleast pengasuh tu berdaftar..kalau tak bdaftar..lagi parah kan...byk kebaikannnya...

p/s : Beringat sebelum kene pepe..