PENGALAMAN BERHARGA BERSAMA SHAKLEE

Nak kongsi pengalaman berharga saya bersama SHAKLEE
MA YANG DULU BUKANLAH YG SEKARANG


MA YANG DULU
Dulu ma sgt berkira nk beli suplemen..even nk singgah farmasi nk beli Vit C pun berkira..lagi2 lah kalau org promote, lagilah ma tak percaya..pandangan ma Ubat Hospital dah ada..percuma lagi..tak payah bayar..pandangan NEGATIF ma kpd suplemen tersangatlah byk..

Sampai suatu masa ma sakit teruk tak boleh bangun..mkn ubat hospital pun tak jadi apa..plus masa tu anak ma baru 6 bulan, masih menyusukan anak..sedih sbb badan sangat letih..sakit pinggang..sampai ketika,seorang kwan lama memperkenalkan SHAKLEE, setelah wat sedikit research, akhirnya ma beli dan setia amalkan..ALHAMDULILLAH..betul2 berkesan pd diri ma..SYUKUR YA ALLAH

MA YANG SEKARANG
Tapi skang ma sedar..BANYAK duit tapi BADAN tak SIHAT..apa pun tak guna..sejak dari itu, ma nekad mencari suplemen kesihatan.. Alhamdulillah, pelaburan ma berbaloi dan ma mendapat kesihatan yg lebih baik dari dulu..byk perubahan ketara yg saya dapat...
Alhamdulllah, Allah masih memanjangkan umur utk kita bersua, kali ni ma pula ingin sebarkan kebaikan Vitamin Shaklee kpd sahabat2 semua..laburkan sedikit wang gaji utk kesihatan badan kita..tak rugi pun..Insha Allah badan makin sihat...Hati makin tenang..Kini, ma sedikit pun tak berkira utk beli vitamin..sbb ma yakin kalau kita usaha mengubati..Insha Allah Dia pasti akan Bersama kita..

Ma juga dh jd agen utk sebarkan kebaikan SHAKLEE, antara set cadangan yg shaklee tawarkan:
  •   Set Kesihatan Sekeluarga
  •   Set Pelansingan Badan
  •   Set Pertambahan Berat Badan
  •   Set Anti-Penuaan
  •   Set Kesihatan Dalaman Wanita
  •   Set Kesihatan Dalaman Lelaki
  •   Set Kehamilan Set Berpantang
  •   Set Penyusuan Susu Ibu
  •   Set Rawatan Kencing Manis
  •   Set Masalah Penghadaman
  •   Set Kesuburan
  •   Set Hubungan Intim Suami Isteri
  •   Set Kecantikan Kulit
  •   Set Tambah Berat Badan
  •   Set Otak Pintar (untuk pelajar)
  •   Set IQ Kanak-kanak
  •   Set Kesihatan Jantung Set Pencegahan Kanser
  •   Set Migrain / Sakit Kepala



Jadi, jika sahabat2 berminat untuk mendapatkan vitamin-vitamin untuk mempertingkatkan kesihatan tubuh anda dan keluarga, jangan berlengah lagi dan korbankan sedikit duit anda untuk kesihatan yang berpanjangan dan kesenangan dihari kemudian. Tiada istilah rugi jika anda melabur untuk kesihatan!!! Hubungi ma segera ya..Konsultasi terbaik khas untuk anda..teman2 alam maya yg sentiasa menyokong!

FB : Masitah Ghani
Email: manjatrg@gmail.com
 Sms/ Call/Whatsapp : 019 9904033
Pengedar Shaklee kawasan : Putrajaya, Dengkil, Sungai Merab, Bangi, Cyberjaya, Kampung Abu bakar Baginda.

MEALSHAKE VITAMIN SEMULAJADI UNTUK ANAK


Jom intai kelebihan dan khasiat MEALSHAKE ni lagi :