SELAMAT HARI LAHIR YG KE-2 ANAKKU


Selamat hari lahir sayangku Hadeef..Alhamdulillah hari ini tanggal 01.11.2011, SB selamat melahirkan insan kecil yg diberi nama Muhammad Hariz Hadeef Bin Hazrizal..semoga Hadeef membesar menjadi anak yang soleh dan bijak..

terharu SB..Alhamdulillah..beribu2 kesyukuran SB panjat kpd Ilahi krn genap 2 tahun juga SB berjaya menyusukan Hadeef dengan susu ibu..Alhamdulillah..akan SB teruskan selagi terdaya..

Hari ini juga sempena besday Hadeef, SB dan LP gi ASNB gi buat Buku Pelaburan buat dia..insha Allah utk kegunaan masa hadapan Hadeef..walaupun agak lambat nk bukak buku pelaburan ASB ni..sbb pelaburan boleh dibuat seawal 6 bln sebenarnya...tapi takpelah asalkan ada buku ni..x lmbt sgt pun sbenarnya kan..hihi..Asalnya nk buat Amanah Saham Didik, tp dana utk pelaburan didik tu dah habis, jadi kene bukak akaun remaja dalam ASB..tak kisahla asalkan buku pelaburan..lepas ni ibu dan abah kene rajin menabung dlm akaun ni lah yer..Insha Allah..