MENANG PERADUAN CIMB BANK MALAYSIA vs BARCELONA

Alkisahnya tetiba dapat satu sms dari CIMB

Hehe..macam mana SB boleh menang patung Octopus nih..SB pun google lah..yelah SB pun dah lupa bila masa masuk peraduan yg sebegini rupa...barulah teringat..aritu ada dapat SMS dari pihak CIMB ni pasal peraduan CIMB Bank Malaysia vs Barcelona nih...SB diminta menjawab soalan sms dengan masa terpantas..soalanya lebih kurang bunyi mcm nih..

Octo theme color is red..TRUE or FALSE..haha...konpemla RED kan...dgn pantasnya SB jawab SMS tu..saje je..kalau ada rezeki dapatlah kan..sbb suka2...dan itulah hasilnya..Alhamdulillah..menang sekali skala pun happy..sbb jarang menang peraduan..hikhik..

Penyebab SB dapat SMS ni dari CIMB pun adalah SB adalah pengguna tegar CIMB CLICKS utk macam2 urusan semasa promosi peraduan ini berlangsung..

tgk sini lagi utk lebih kefahaman
 ok sekian, bubbyee

0 komen: