Ohh..sudah lama blog ini bersawang

a'aah harini dah masuk 20 Ramadhan 1434H dah...
sedar tak sedar dh 20 hari kita berpuasa..dan hari ini baru tergerak hati nak menulis..sian blogku cayam..bersawang2 dia..tu makan masa skit tu, amik masa bersihkan sawang2 nih..shuhhh shuhh..konon alasan..hhohoho..lalala..

herm..apa nak citer eks..herm..mana nak mulakan eks..adush..payah nim..kat dlm FB, kt merata2 blog ar org duk sibuk bercerita nk iftar apa, nak masak apa, nk wat kueh raya apa...ntah nape tahun ni SB takde mood nk citer semua tu bagai..ntah entah ontah..

Bulan puasa nih, kat sini pasar ramadhan mcm biasalah kat P2 tuh..gerai pun sama mcm biasa byk...dn yg masuk list mestilah nasi kerabu wan atiq..mls nk citer panjang..baca sini..
kat P11, lupa SB nak amik gambar suasana sana..meriah juga..lagi byk gerai jualan dari tahun2 lps..alhamdulillah bolehlah kalau mls nk gi kat P2 tuh..param yg SB kunjungi lagi tahun ni kat bangi..kat blkg hospital annur tuh..diaorg wat sederet param sepanjang jalan..mmg panjang ar param situ..mcm2 ada..uih..mcm2 makanan..nmpak sdap..tp x jumpa lagi nasi kukus dan kerabu cam tahun lps, kt mana ntah dia duduk..last year kat PKNS bangi...payah nk cari satu2..huhu..

Oklah sekadar nk warm up aje..nnt SB basuh lg pala otak ni cari idea..

Selamat Berpuasa semua!!! Semoga sentiasa dilimpahi kesihatan dan kecergasan utk menikmati bulan Ramadhan penuh barakah ini...

0 komen: