MOTIFF???

As Salam..hihi..skarang ni slalu je dapat ilham dan kerajinan nk menulis pada hari Khamis..nape ekk..erm.ntah..x kisah ler..janji blog tak lekat sawang kan..

Kisah pagi ni...Mr LP bjalan ke parking kete..dari jauh dah nampak Hamba Allah ni..dia ni mmg slalu bertegur sapa ngan dia..malah bekas opismate SB dulu..herm..nk dijadikan citer...biasalah pepagi kan..otak kan tgh nk ligat nk memproses data2 dgn sempurna..LP dr jauh duk mikir apa nk sembang ngn dia ni ek..takde modal pepagi ni katanya..

Mr. LP bjln lalu lah sbelah kete dia...lalu LP menyapa "panas enjin keter ke Abg A??"....dia lantas jawab.."aaah...yg baru xpelah"...LP pun blalu pergi dgn menjawab smbil tersengih mcm biasa.."haaaaa"..

Masuk kete baru LP pikir...aikkk..dia ni perli aku ke hape ek...hahahha..lawak tul LP, tapi lps LP citer kat SB cam sentap gak ler rasa...apa motif Abg A ckp gtu ek...adakah krn keter kami yg baru ckit aje dr dia tuh?? dengki kah??apakah??Padahal LP hanya menegur aje..xde niat pepe pom, kang x tegur kang lain citer lak kang..haihhhsss

Hermm...nape kene jawab gtu?? x boleh ke jawab jelah .."ye"..."haaah".. ke apa ker..lain mcm je bunyiknya pagi ni??

SB rasa ada bau bau tak sedap jer.. hishh..mls mokcik nk pikir...think positif jelah..mayb dia bru lps gaduh ngan wife(Kak S)-(bekas opismate SB gak) kut...mood x berapa elok..hihihihi..

mcm2 hal daa....

Salam Hari Khamis!!!

0 komen: