FIZZ FAIRUZ PUTUS SLPS SEMINGGU BERTUNANG

terkejut mokcik baca berita harian metro pagi ni..ha..kan baru aje sarung cincin..aikk..dah putus dah..dah skroll down baca dalam2 ...barulah faham..tunangnya masih isteri org...owhh rupanya mamat Fizz ni ala2 kene guna-gunaan gituh...hihi..yeker..erm..ntahlah dunia hiburan ni mcm2 leh jadi..mcm2 leh reka..mcm2 leh tuduh kan..tatau nk percaya yg mana..dengor dan lihat ajelah yer..
 credit to beautifulnara

SB dan LP akui suka sgt tgk lakonan Fizz fairuz ni, tp baru ni masa kuar pasal kontroversi lps dia menang ABPBH tu rasa cam..eh betul ke Fizz mcm ni..erm..tp lakonan dia tetap best!!

Cuma kemelut gy melanda cinta dia ngan Almy Nadia tu hanya dia aje yg tahu kut..dah kuar kenyataan ckit2..maka byk ler speku2 kt luar bcakap..

kalau betul la Fizz terkene sihir..kesian kat dia..yelah kkdg mende gini ta disangka..kita bersangka buruk kt org tu..tp kita tak tahu apakah yg sbenarnya org tu lalui kan..
  credit to beautifulnara

dan kalau betul lah pompuan bekas tunang Fizz tu buat ilu guna2 kt Fizz, apa motif?? sedangkan dah kawin..erm..tak faham SB masa majlis tunang tu xde ke ahli keluarga si pompuan tu ckp pepe..tak pun sblum tuh..nape masing2 diamkan diri..cam pelik..xde org dpt berpikir ke..ke sume org terkene ilmu sihir jugok???!! konpius dan tak faham..

malu besor la ko lepas ni sbb kat mana2 aje tepek muka ko tu sorang penipu..
atau kita tunggu kut pompuan ni pun nk kuor kenyataan dia ke..erm..mungkin dia dianiaya suami dia..dah cerai talak 3 ke apa ker...tunggguuuuu!!

kalau kata kejadian ini semua berlaku atas aturan dan dirancang pompuan tu, rancangan ni takkan berjaya kalau dia gerak sorang2 kan..erm..sekadar pandangan..ntah ler..
satu SB dah nampak pelik ngan pertunangan diaorg nih...dgn selamber aje Fizz sendiri sarungkan cincin..erm..kan tak manis tuh..rupanya ini jadiknyer lepas tuh..

entry ala2 nk merapu sbb dah lama x merepek cini..hihi

0 komen: