KEJAM BAPA BINATANG

Credit to Harian Metro

Sedih + geram + rasa nk menyumpah je kat bapak budak nih...kejamnya...
Sanggup ko buat anak kau mcm nih...langsung takde hati perut pedal!!! nape lah masa bapak dia ni kecik2 dulu mak pak dia tak bunuh aje dia...ha..kan dah menyumpah aku nih....
Sabar SB...mungkin pak budak ni mental kut...atau penagih dadah....tapi dia MEMANG tak patut buat bayi sekecil 38 hari nih macam nih....serius!!! ini mmg serius...

Org lain bukan main susah lg nk dapatkan anak..bertahun2 kawin tp still x dpt anak..tp ko senang2 je dpt anak pergi dera!!..mmg mental la...

Marilah sama2 kita doakan agar bayi malang ini sedar dari koma dan menjalani hidup seperti kanak2 lain...dan SEMEMANGNYA...tlglah pihak bertanggungjawab di dunia ...berilah PEMBALASAN setimpal atas perbuatannya!!...yg pembalasan di Akhirat...biarlah Allah yg Maha Kuasa tentukan....

mood :-- still lg rasa geram kt bapak budak ni!!

2 komen:

AzLiN SaFeNa AzIhAR said...

hi...salam perkenalan dan selamat tahun baru... menarik dan cantik blog u ni.. feel free visit my blog dan follow me.. www.azlinsafena.com tq

SpekBiru said...

Salam..slmt kenal juga..tq..ok insha Allah nnt SB jenguk yer