Derita ibu muda dijangkiti penyakit kanser rahang

Pagi ni SB baca kosmo awal2..terbaca kisah ibu muda ni..kesian dia..muda2 umur 21 dah jadi ibu tunggal diceraikan suami dek kerana sakitnya, dan terpaksa pelihara anak kecil berumur 2 tahun setengah..mujur ada ibu bapa yg membantu..

kisahnya kat sini DERITA KANSER RAHANG
gambar ihsan kosmo

Sama2 doakan wanita ini dapat sembuh dari kanser rahang, semoga dia tabah menjalani kehidupan dengan anak kecil walupun ditinggalkan suami, yang SB terkilan dia ditinggalkan suami dia dek kerana sakit dia tu..sampai hati suami dia, yelah hati laki kita mana tahu kan..tapi terdetik juga kalau kita pompuan sakit teruk kan, adakah suami kita akan tinggalkan kita erk... erm..kebiasaannya bila suami sakit..isteri setia je menunggu..tapi bila isteri sakit, sang suami tak sanggup nak jaga...camne tuh..kebiasaannyalah..erm..

0 komen: