ADA tapi TAK guna

erm..kalut aihhh..dah pakai hp canggih manggih dah..tapi functionnya sampai sekarang tak khatam lagi...SB mengata sape lagi..SB mengata kat diri sendiri ler..sibuk nak bluetooth lagu kat org lain tapi sampai sudah tak jumpa lagu tu duk dalam folder mana, HP semakin canggih rasa semakin rumit dah..dah tak sama cam hp canggih lain...HP canggih ke tuan punya yg malas..last2 org lain jugak tlg carikkkan..punyalah mls kan..

Ahaahaa..sejak kawin ni kan, bagi SB handphone diperlukan sekadar nak bercalling dan bermessaging aje..tapi ditakdirkan terbeli HP canggih, tumpang gunalah kecanggihan teknologi skang nih kan..itupun guna utk bermuka buku..

Igt masa zaman belajar muda mudi duku, ckp je hp apa, teknologi apa sume tahu, dan bagi je depan mata mesti bolehnya godek2..tapi skang sume mls..sume nk guna apa yg diajar depan mata aje..mls dah nk amik tahu dan godek2..uhuu..dah tuakah aku??

0 komen: