JOM NAIK BAS

Kempen Jom Naik Bas di Putrajaya...
Sejak masuk keje 7.30pg ni..balik keje kenelah naik bas supaya sampai cepat kat rumah..mls nk menunggu LP jemput sbb mesti lambat cam biasa gak...so nak cepat kenelah naik bas..SB tak kisah sbb masa bujang dulu pun mmg bas lah jadi pengangkutan utama gi keje..so, skang ni la la la cam zaman bujang gak..suka gak...sbb dapat tgk byk gelagat org..tp yg tak bestnye cuma bau bucuk masam org2 tertentu yg naik bas je la..sabar dan tahan jelah sbb bas bukan hangkut kita sorang je kan...

Dan kebetulan skang di Putrajaya ni syarikat Nadiputra ni wat kempen suh semua pakat ramai2 naik bas..nk kuarangkan kesesakan katanya..dan ada cabutan bulanan utk penumpang bertuah..SB pun join jugak sbb dah alang2 selalu naik bas kan..apa salahnya mencuba...mana tahu dapat bas sebijik ( beranganlah!!) ahahah

Cara2 nak join cabutan bertuah ni senang jo:-

1. Kenelah naik bas dulu..ahahah...dapatkan tiket bas dari encik driver
2. Tulis nama, no IC dan No HP kat blakang tiket bas tu
3. Masukkan tiket dalam box comel yg diletakkan kat tangga tengah bas..

Senang aje...ala sambil2 tunggu nak sampai rumah tu, sempat je nk tulis sumer tuh..hihi
Jom ramai2 naik bas!!!

0 komen: