BERJAYA MENGESOT...

Lambat ke perkembangan dia ekk??SB risau juga..tp lepas SB google punya google rupanya setiap bayi berlainan dia punya tahap perkembangannya..ada bayi seusia Hadeef dah boleh bangun berdiri tp belum boleh berjalan pun ada..dah boleh jln pun ada ...SB tak kisah...yg penting Hadeef sihat dan cergas..buat SB dan LP gembira..
Perkembangan terbaru Hadeef dalam usia 8 bulan 3 minggu ni..dah boleh mengesot dengan laju juga...caranya SB train dia..Sb kenalpasti apa yg menarik minat dia sangat2..rupanya modem Streamyx abah dia yg berwarna-warni tu menjadi pilihan hati..makin laju dah mengesot untuk mencapainya..seronok SB dan LP...ulang berkali-kali pun dia tetap nk gi amik jugak modem tu..tapi kene buat dengan pegawasan kita la ye..jgn dibiarkan aje budak kecil tu main sorang2...gigih Hadeef...chayok chayok anakku...dan bangun cam nak merangkak dah juga tp belum menapak lagi..terus jatuh dan cuba lagi...usaha lagi!!!

 
suka dia bila dah sampai tmpt dituju..

3 komen:

eika_jps said...

salam perkenalan.....setiap bayi tak sama perkembangan nyer...ada yang cepat n lambat....SB jangan risau sbb mummyazroi pn pernah rasa begitu....mcm anak mummyazroi berjalan lewat tp bercakap cepat n fasih tak pelat langsung....makna kata sebiji2...

eika_jps said...

salam sis......sebenarnya tak semua bayi sama....dorg ikut perkembangan sendiri....macm anak mummy azroi...berjalan umur 1thn 2bln n bercakap umur 1thn 6 bln....fasih n tak pelat....jangan risau yer

SpekBiru said...

salam kenal eika!! thanks ya, akak dah lega dah..