sooo PLASTIK!!

Entry meluat..
ntah nape sejak akhir2 ni dikelilingi dgn perkara2 meluat+sakit hati+yg buat mulut rasa nk menyumpah.(tp still sabar..menyumpah dlm hati aje)..cpt2 beristighfar...aduh..
salah satunya..smlm balik keje tunggu Mr.LP amik kt opis..SB duk di satu sudut sambil bukak spek sbb seharian SB sakit pala arini..mls nk tgk org nk layan perasaan jap..(perasaan x sabar nk jumpa Hadeef sbnarnya)..and saat SB pakai balik spek..bekas cikgu-cikgan yg jaga Hadeef dulu lalu dpan aku..nak tak nak terpaksala senyum kn..dgn mulut manisnya diaorg tanya khabar Hadeef..ckp rindulah kt Hadeef, Hadeef hantar mana.. ceit..dlm hati SB geram x terkata..sabar jerk..(masa Hadeef@ baby2 lain ada dpn mata ko,ko tak jaga elok2..bila dah xde..bukan main lg..rindulah hape lah)..nyampah weh..penuh kepura-puraan..kalau cikgu-cikgan tu x ckp rindu kt Hadeef x delah SB sakit hati sgt..senyum sudah..(eh apa kes aku ni..emo semacam jerk)..

Rentetan
yg nk jadik kisah SB emo semacam je ni..sbbnya skang SB dah hantar Hadeef ke pengasuh baru di blok yg sama kat kediaman SB dan LP..alhamdulillah SB semakin sihat dan ceria dijaga ibu wati(panggilan pengasuh baru Hadeef)..memandangkn Kak Wati seorg ibu juga..at least kebajikan Hadeef terjaga even SB terpaksa mengeluarkan belanja ckit bayar pengasuh ni..takpelah asalkn anakku bahagia..bbnding ngan hantar Hadeef ke taska dijaga oleh cikgu-cikgan dulu..teruk jagaannya..byklah masalah dan kejadian yg berlaku di depan mata SB..nk citer satu2 kang kata burukkan taska tu lak..xpelah..biarlah tinggal kenangan...

Lega
yg pasti hati SB dah lega sbb SB percaya Kak Wati boleh jaga Hadeef dgn baik..dan alhamdulillah Hadeef serasi dan tak menangis duk umah Kak Wati..x meragam katanya..alhamdulillah hadeef x menyusahkan org..dan dia sanggup tunggu mengadap hadeef yg x berapa suka botol susu semata2 nk bagi susu kt hadeef...alhamdulillah..bila SB senang hati..Mr.Lp pun turut senang hati..sbb kebanyakkan perkara dia akn suka bila SB suka..Sb pun dah x penat sgt dah..pepagi buta dah tak payah mandikan hadeef,balik keje pun tak terkocoh2 mandikan hadeef..sbb Kak wati mandikan..kalau taska dulu SB x bagi diaorg mandikan Hadeef sbb..ngeri tgk diaorg mandikan bby..

xpelah..yg lepas biarlah lepas..semoga dijadikan sempadan..semoga Kak Wati suka jaga Hadeef utk hari2 yg mendatang..

0 komen: