Sayangku Hadeef dah 5 bulan

Semalam pergi inject 5 bulan hadeef..SB tak cuti harini macam kebiasaanya sebab minggu ni SB dah bercuti 3 hari kerana masalah kesihatan SB..harini gagah jua bawa Hadeef ke KK untuk checkup dan inject 5 bulan..Alhamdulillah SB sarung baju kerja harini utk ke opis..dalam hati berdoa agar Hadeef jadik very very good boy lps inject..dan most important thing..tak demam..tp kalau nk demam juga apakan daya kan..demam tu bagus sbenarnya..tanda tubuh melawan penyakit..
Erm..berbalik kpd cerita Hadeef dicucuk..dia hanya menangis saat jarum tu dicucuk dipeha dia..then dia senyap..dan abah dia terus ambik dukung dia...saat tulah paling comel..Hadeef tak nangis tapi dia masuk tangan dlm mulut..peluk abah dia dan merengek seakan2 mengadu sakit ngan abah dia..abah dia pujuk2..merengek lagi..sooo cute dan sgt comel saat tu..very touchim..ehehe
Alhamdulillah Hadeef dah 5 bulan umurnya..doa ibu dan abah semoga proses tumbesaranmu akan sempurna..dan kehidupanmu kelak diiringi dgn rahmat dari Ilahi..moga menjadi anak yg soleh sepanjang hayat...
Masuk bulan baru ni pun ada perangai baru..tak nak baring main sorang2 dah..nk berdukung atau duduk atas riba sambil tgk tv..alahai anak ibu...
Sayang Hadeef

0 komen: