THANKS KAK ANA SUZANA

duk terperap kt umah ada gak hupdate blog, tp tak perasaan lak ada pertambahan follower rupanya..pagi ni bukak blog kt opis baru perasan..aiyakk.Kak Ana housewife blogger tu follow blog SB ni..terkezut SB!!..thanks alot Kak Ana..rasa kerdil dan rendah diri sgt..yelah Kak Ana kan ada nama besar jugak dlm aktiviti berblogging ni..SB ni x seberapa..cuma penulis kecil-kecilan aje..x sangka blog kecik ni diikuti oleh Kak Ana..rasa segan pun ada..SB mmg sejak berblogging jadik silent reader blog Kak Ana aje..x berani lg nk komen2 kt blog dia..suka sgt baca kisah2 family Kak Ana especially story psl anak2 dia yg cute..kagum sbenarnya dgn kak Ana yg sgt lincah dlm menguruskan rumahtangga..selalu terbayang sendrik mcmana kalau SB berada kt situasi beliau..mahu longlai SB dibuatnya..tp Kak Ana ni sgt cergas dlm kehidupan sehariannya..adalah sekali sekala x sihat tp most of the time Kak Ana ni mmg super mommy la..setiap hari mmg x miss baca blog dia..nk promote kt cini blog dia...http://mylovelyfamily-ana.blogspot.com/, selalu tersenyum sendiri bila membaca blog beliau..dan suka sbb Kak Ana pun comel dan anak2 dia..ehehe

Lepas ni kene bersemangat la berblogging sbb ada nama besar yg follow..boleh jadik sifu blogging gak Kak Ana ni..walaupun x contact directly..jadik silent reader aje..atleast kita rasa dihargai kan..dan selalu berangan nk jumpa Kak Ana sendirik suatu hari nanti..InsyaAllah..

4 komen:

Cik Rama-rama said...

yup, CRR juga sukakan blog ana suzana :))

Ana Suzana said...

sama2 kasih... siap ada entry lg tu.. sob sob sob.. nanti belanja akak kek ye.. akak okey je pi putrajaya tu kalo mkn punya psl.. ngehehehhe..

SpekBiru said...

ehehhe..penghargaan buat kak ana nih..hihi..nnt dtg putrajaya ckp ye..boleh masak2 dan wat kek..insyaAllah..

SpekBiru said...

CRR..thanks jd follower..I follow you too..