39 Minggu

Minggu ni dah masuk 39 minggu membawa insan kecik dalam peyut nih..erm..org lain sume dah risau tgk belly SB ni..tp SB relex aje..yelah still rasa kuat..mungkin berkat dari Allah..tapi sbenarnya SB pun x sabar nk dukung insan kecik nih..tp selagi x sampai due, SB takmo risau2 lah..biarlah insan kecik ni seronok lg duk dalam nih..ehehhe..minggu ni sempat lg keluar ngan LP gi shopping..cuma satu ajelah x tahan kalau keluar ni..kene selalu alert cr toilet..sbb dlm keadaan skang mmg SB suka gi toilet..yelah dr yg SB tahu dlm keadaan minggu2 terakhir skang baby duk tekan kt pundi kita..so dlm byk keadaan kita kan terasa mahu membuang jek kan..normal bg ibu mengandung masa nih..tp itu ajelah..jln jap nk g toilet..kdg2 terganggu gak aktiviti shopping..itu yg SB dan LP cpt2 amik brg2 yg nak..bayar dan terus balik..takde dah nk jenjalan lenggang kangkung cuci mata cam dulu..nak nak lak kaki ni mmg tak mampu nk menampung berat badan yg semakin naik nih..tp mujur kaki SB tak berapa nk bengkak, misi aritu kata kaki bengkak ckit aje..mujur gak kalau tak selipar pun tak muat..eehhe..SB masih lg sabar menunggu saat dan waktu itu..moga Allah mempermudahkan perjalanan kelahiran insan kecik nih nanti..minta2 readers sume pun doakan SB ye..

Takut dan berdebar tp x sabar nk lalui pengalaman itu..

2 komen:

Ana Suzana said...

moga slmt semuanya.. mintak encik suami buat solat hajat dan doakan yg terbaik utk isterinya ni.. mintak ampun kat suami dgn ibu bapa siap2 agar lg di permudahkan ketika bersalin.. InsyaAllah.. tak sabar kan nak tggu baby lahir.. sukenyeeee

SpekBiru said...

a'aah akak..tmkasih kak..mmg x sabar pun..nerbes dan seronok pun ada..ihii..sukee jugee