8 Bulan 2 Minggu

dah lama x meng-update blog..ntah skang ni cam mls ckit nk ngadap pc..

Alhamdulillah..kandungan ni dah makin besar..SB pun kdg2 semput gak kehulu kehilir..tapi still gagah lagi..SB xnak wt lemah2 x berdaya..petua org dulu2 kan masa2 camni la kene bykkan berjalan..jgn duk saje aje..nnt susah nk deliver..dan kenelah seiring juga dgn kesihatan..if x sihat kenelah duduk rehat juga..hihi..alhamdulillah sampai ke harini SB masih lg sihat utk buat kerja2 umah dan opis..masih lg bertenaga utk kesana-kesini..yg penting cuci mata di shopping complex...ahaaa..dan mkn apa juga mknan kegemaran..nnt dah pantang kene pantang itu dan ini..masa inilah nk pulun mkn pun kan..next week ada checkup lg..x sabar nk tahu berat baby, last sekali doc expect 1.3kg masa tu 7 bulan..skang hopefully berat bby bertambah..tp jgn berat sgt ye bby..nnt susah ibu nk kluarkan kamu..hehehe..yg penting selamat dan bjalan lancar kan..amin..skang ni kt opis duk ligat wat aktiviti 5s, dh berminggu2 kitaorg pulun siapkan apa yg patut, nnt auditor dtg 22/9/2011, byk lg kene buat..haishh..pening pala..Sb mcm biasalah..mmg xleh duk diam..nk rehat saje je x sampai hati sbb kudrat masih lg gagah nk wat kerja..tp bila balik keje petang sampai mlm terpasksalah Mr. LP jadik tukang urut free...thanks Mr. LP!! satu aje yg jadik kesusahan SB skang, bila start maghrib aje dada SB ni akan sakit..rasa pedih berombak..biasa ke ek masa peknen gini ke..ada risik2 tanya gak org2 yg bpengalaman..diaorg kata mungkin angin..erm..mungkin juga..dan mudah-mudahan keadaan ni akan beransur hilang..x tahan gak sakit dada aje slalu..

0 komen: