Kenangan terusik..

Semalam duk baca surat khabar on9..terbaca kisah anak Datuk Sosilawati, Erni yang sebak tengok kerepek yg dibeli ibunya masih ada dalam kereta BMW yang dipulangkan kepadanya smlm..setelah sekian lama..baru skang kereta tu diserahkan kan..erm yelah SB faham mesti polis nk siasat mcm2 pasal kereta tu kan..tu yg amik masa yg lama..

SB sangat2 faham perasaan anak sulung Datuk Sosilawati tu..SB pun turut sebak masa baca berita tu..sbb SB pernah mengalaminya..masa SB nk gi amik balik motor yang Arwah Ayah guna masa kemalangan aritu kat Balai Polis Marang..bersama2 dgn LP,adik dan MakDeNa..

SB dpt bayangkan dan rasai kehibaan hati Erni masa tu, sama mcm apa yg SB rasa..Erni tgk kerepek yg dibeli arwah ibunya..SB lak tgk gula melaka atau 'nisan'(org trg panggil ni) dan coklat cloud9 dalam raga motor Arwah Ayah..Arwah mmg slalu beli apa2 wat balik..'nisan' tu dah dihurung semut dah masa SB pergi amik tu..SB x sampai hati nk wat balik..SB buang aje kt dlm tong sampah kt balai tu..tak menyesal pun buang situ tp sampai skang masih ingat..sbb pikir SB kalau SB wat balik..mesti family SB akan bertambah sedih...uhuuu..SB wat balik coklat cloud9 tu aje..coklat tu adik makan..sbb slalunya mmg dia dan arwah aje pun yg mkn tu..

Alhamdulillah...sampai ke harini..setiap kali SB rindu Arwah..Arwah akan muncul dalam mimpi SB..dapatla hilangkan kerinduan tu sekejap..tup tup bangun tido selalu berharap Arwah masih ada..tapi SB sedar dan terima kenyataan ni..Arwah dah xde..

0 komen: